توجه : برای دریافت پشتیبانی سریعتر، لطفا از طریق ابزاری که در سمت راست - پایین سایت به رنگ نارنجی اضافه شده است استفاده شود. در صورت عدم امکان استفاده از آن (به هر دلیلی) از طریق «تلگرام» نیز جوابگو هستیم

شرکت ممتاز دانه > مقالات > گلوتن و مزایای آن

گلوتن و مزایای آن

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
گلوتن و مزایای آن

 

وعده غذایی گلوتن ذرت دارای محتوای پروتئینی بالا است و غنی از اسیدهای آمینه است. می توان جایگزین کامل غذا سویا و غذای ماهی و یا پروتئین های دیگر شد. غذا گلوتن ذرت بدون مواد سمی و مضر نیست، بنابراین نیازی به انجام پردازش بیشتر نیست و سپس می تواند به طور مستقیم به عنوان افزودنی پروتئین استفاده شود.

خوراک گاو :

غذای گلوتن ذرت می تواند در معده جذب شود.

خوراک مرغ :

استفاده از غذای گلوتن ذرت به عنوان یک افزودنی اصلی می تواند حدود ۱۵٪ میزان تخمگذاری را افزایش دهد. همچنین می تواند از غضروف و سایر بیماری ها جلوگیری کند. در مراقبت های بهداشتی، رشد و بهبود کیفیت تخم مرغ خوب است.

استفاده از گلوتن ذرت به عنوان یک خوراک کنسانتره می تواند به هضم بهتر و جذب برخی از پروتئین ها است که می تواند توسط شکمبه در روده کوچک هضم فعال. گلوتن ذرت شامل اسید لینولئیک, که به ترویج سوخت و ساز چربی در جوجه و ترویج پلیمریزاسیون اسید آمینه های ضروری.

 

گلوتن مایع: گلوتن مایع حاوی بخش زیادی از پروتئین محلول در دانه های ذرت است و بهترین روش استفاده از آن به صورت مایع میباشد. میتوان آن را با ملاس مخلوط کرد که در نتیجه محصول نهایی از انرژی، پروتئین و قند بالایی برخوردار خواهد بود. این ماده به دلیل خوش خوراک بودن میتواند باعث افزایش مصرف علوفه گردد.